Tartışmanın ardından otomobil sürücüsü, seyir halindeki belediye otobüsünün önünü keserek aracı durdurdu. Sürücü, otobüs şoförünün bulunduğu bölümdeki camı kırarak saldırıda bulundu.
İhbar üzerine harekete geçen İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, otomobil sürücüsünü kısa sürede yakaladı. Yapılan incelemede sürücünün ehliyetinin daha önce iptal edildiği ortaya çıktı.
Sürücüye, “trafikte saldırı amacıyla başka bir aracı ısrarla takip etmek veya bu amaçla araçtan inmek” ve “sürücü belgesi iptal edildiği halde araç kullanmak” maddelerinden toplam 420 bin lira idari para cezası uygulandı.
Şüpheli hakkında “trafik güvenliğini tehlikeye düşürme” suçundan adli işlem başlatılırken, kullandığı otomobil 2 ay süreyle trafikten men edildi.
Yaşanan olayın, belediye otobüsünün güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildiği öğrenildi.
